Memo Paris
Memo Paris
Memo Paris je francúzska niche parfumová značka založená v roku 2007 manželmi Clarou a Johnom Molloyovcami. Názov „Memo“ vychádza zo slova „memory“ (spomienka) a značka sa profiluje ako cestovateľský denník v podobe vôní.
Filozofia značky
Každý parfém je spojený s konkrétnym miestom, kultúrou alebo cestovateľským zážitkom. Memo Paris vníma vône ako spomienky uložené v čuchovej pamäti, ktoré dokážu preniesť človeka na iné miesto či do iného času. Typické sú nečakané kombinácie ingrediencií, ktoré odrážajú charakter destinácie.
Dizajn a estetika
Flakóny sú vysoké, hranaté a zdobia ich ilustrácie či grafické motívy, ktoré odkazujú na príbeh danej vône. Každý dizajn pôsobí ako umelecké dielo a robí zo značky rozpoznateľnú ikonu na trhu.
Zaujímavosti
-
Clara Molloy, spoluzakladateľka značky, je zároveň aj poetkou, čo sa odráža v poetickom názvosloví a príbehoch parfumov.
-
Kolekcie sú tematicky rozdelené, napríklad „Cuirs Nomades“ oslavuje rôzne interpretácie kože v rôznych častiach sveta.
-
Memo Paris spolupracuje s poprednými parfumérmi, najmä so Sophie Labbé a Aliénor Massenet.
Pre koho je značka určená
Memo Paris je ideálna pre cestovateľov, dobrodruhov a tých, ktorí hľadajú vône ako prostriedok na vyjadrenie identity a spomienok. Značka osloví ľudí, ktorí chcú mať v poličke parfumy s príbehom, ktoré evokujú vzdialené krajiny a exotické dobrodružstvá.